ul. Szkolna 5, 44-335 Jastrzębie Zdrój

BIPBIP

Godło Polski

30 szczytów Beskidu Śląskiego zdobyte

13 kwietnia 2024 o godz. 12: 00 wyruszyliśmy całą grupą liczącą 32 osoby w stronę Przysłop pod Baranią Górą Schronisko Górskie PTTK. Po drodze zdobyliśmy szczyt Karolówki (931m. n.p.m.). Pogoda i humor wszystkim dopisują, w końcu to tylko 9 km. W schronisku czeka na ciepły posiłek a wieczór spędzamy na wspólnych rozmowach i snuciu kolejnych planów.

14 kwietnia 2024 zaraz po śniadaniu wyruszamy w stronę Baraniej Góry (1220 m. n.p.m.) juz o 10: 20 zdobywamy szczyt (mamy bardzo dobre tempo).

Wejście na wieżę widokowa i zasłużony odpoczynek. Sesja zdjęciowa @Rafał Milkowski i ruszamy dalej. Kolejne szczyty to Magurka Wiślańska (1140 m. n.p.m.), Magurka Radziechowska (1108 m. n.p.m.). Na Hali Radziechowskiej relax i odpoczynek na łonie natury, napawamy się pięknymi widokami otaczających Gór Beskidu Śląskiego.

Następnie wyruszamy w stronę szczytu Glinne (1034 m. n.p.m.) to już ostatni 30 szczyt w naszej Koronie Gór Beskidu Śląskiego.  Zdjęcia, relacje i ruszamy dalej, o 17: 00 szczęśliwie docieramy do Węgierskiej Górki.

Dziękujemy wszystkim naszym sympatykom za dobre słowo, duchowe wsparcie i trzymanie kciuków.

Wielkie brawa dla naszych bohaterów, którzy podołali wszystkim trudnościom i wspólnie zdobyli 30 szczytów Beskidu Śląskiego. Martyna W., Mateusz K., Nikodem G., Wojtek B., Mikołaj S, Karol B oraz gościnnie Oleksandr Ch.

Ale...to nie koniec naszych przygód w górach, obserwujcie nas na FB.